Service Manager (standplaats Leusden)

By 5 juli 2018Vacature

Je staat centraal in het contact met onze klanten. Je ultieme doel is dat de klant tevreden is met de geleverde diensten. Je werkt nauw samen met je collega’s uit het Security Operations Center en Netwerk Operations Center waar invulling wordt gegeven aan de uitvoering van de afspraken in de contracten. Als service delivery manager ken je ons portfolio als geen ander en kom je veel bij onze klanten over de vloer. Jij bent voor de klant het aanspreekpunt voor de uitvoering van de SLA’s en bent daarnaast altijd intensief betrokken bij incidenten en escalaties. Kortom; jij bent ons gezicht bij de klant. Je adviseert klanten op alle niveaus in de organisatie rondom de (mogelijke) dienstverlening als de situatie zich hiervoor leent. Jouw natuurlijke charme zorgt ervoor dat onze bestaande en nieuwe klanten onze oplossingen adopteren en uitbreiden.

De verantwoordelijkheden

  • Verantwoordelijk voor uitvoering van de SLA’s bij onze klanten
  • Onderhouden van SLA’s en communicatie met de klanten en de interne operatie
  • Contractafspraken met de klant opvolgen
  • Neemt initiatieven met het oog op efficiëntieverbetering
  • Sterk inleving in de klant, begrijpt diens behoeftes en vertaalt deze samen met de klant in oplossingen
  • Inhoudelijke ondersteuning van de accountmanagers
  • Inrichten, beheren en uitvoeren van Service level management proces (ITIL based)
  • Rapporteren van de geboden diensten aan de klant op basis van de Service Level Agreements
  • Frequent bezoeken van de klanten om de dienstverlening te evalueren
  • Escaleren en managen van hoge prioriteitsproblemen (P1) en de communicatie naar de klant.
  • Bijdrage leveren aan de creatie van- en invulling geven aan het business plan van de operationele eenheden in de organisatie
  • Begeleiden service implementatie bij klanten
  • Rapporteert aan manager NOC

Wie zoeken wij?

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Analytisch vermogen, goed gevoel voor politiek, pragmatisch en creatief
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Minimaal 10 jaar aantoonbare ervaring in klant georiënteerd service management omgevingen
  • Sterke (aantoonbare) affiniteit met het opzetten van processen en procedures voor service management
  • Inhoudelijke kennis van IT infrabeheer
  • Inhoudelijke kennis van IT Security / informatiebeveiliging
  • Project management ervaring / certificering (PrinceII of IPMA-D)
  • ITIL v3 gecertificeerd
  • CISSP of CISM certificering is een pré

Wat Tesorion jouw te bieden heeft

  • Marktconform salaris
  • Lease auto, laptop en mobiele telefoon
  • Opleidingsmogelijkheden

Voor meer informatie over deze vacature, neem je contact op met Willem van der Vliet, 033-4563663. Ben jij de persoon die wij zoeken, stuur dan een mail naar recruitment@tesorion.nl met je cv en motivatiebrief (een andere presentatie van jezelf en je motivatie dan in een brief mag natuurlijk ook).